Gå til innhold

War Craft, hvilken rase?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig favoritt er undead...euraene og gholer finker fint til creeping og samme auraene sammen med abomination funker fint til baseknusing... shades gjør at man har full kontroll over kartet hele tiden, banshee jevner ut enhvert slag, frost wyrm funker også delvis bra i angrep(bruker de nesten aldri selv) og til slutt 2 stk necromancers ved en graveyard gjør seg bra når det går over fra full krig til ressurs-krig.

Lenke til kommentar

likte å spille endel orcs, var visst ingen andre enn meg som gjorde raider-sieging... det er egentli en ekstremt bra taktikk, du får lamma basen til den du angriper og hvis slaget ikke gikk i din favør så sitter du jaffal igjen med et par tusen ekstra til å bygge deg opp igjen...:) (hvis det gikk din vei så er det jo bare å lete etter exp'er...) kjappe er de oxo...:) ikke noe siegetanker de, nei...:D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

er såpass balansert at ingen av rasene er "best", men det er noen cheesy strats som burde gjøres noe med, og en del units som det er best å styre unna i seriøse games. Vel, nå er expansion-beta ute, og vi får vel en ny patch snart. Hvis de innfører magic-damage osv. i den patchen, så kommer orc til å slite mot mass dryads. Da kan nemlig ikke spellcasters angipe dem. Bra at de gir uprootede ancients heavy armour iallefall, kjipt med bygning-rush. Ellers kunne jeg tenkte meg litt mer mana +mana regen. og armour på Tauren Chieftain, bedre thorns aura, bedre tranquility, lavere cooldown på paladin-attack, lavere cooldown på potm-attack, mer hp + medium armour på raiders, lavere cooldown på abomination, litt mer hp + bedre bladestorm på blademaster, mer damage på hippos og fikse slik at man ikke kan dispelle Revived units (death knight)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...