Donkey Kong Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hvilken rase er deres favoritt i War Craft 3( begrunn svaret) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Humans Da har du sorcerer med Blizzard og Paladin med gode skills. Dessuten kan flere "Peons" bygge samme bygning. Begynner å bli lenge siden jeg spilte WC3 nå. Det er flere ting som er positivt, men som jeg ikke kommer på i farten... ...jaja. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Undead - Fordi jeg er best med dem Nei..seriøst; Fordi jeg synes de er raskest å komme igang med, de har det beste forsvaret, kraftige units og enkelt å fikse gull med dem. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Liker best humans, men har nettopp begynt å spille litt selv Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 er litt for Humans, de er bra mot undead! BTW: undead har IKKE best def, Canon tower og det andre pilskytende(ahh...lenge siden sist jeg spilte det... :oops: ) Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg spiller med orcs. Jeg rusher alle i senk. Tar med peons og bygger towers og en hero. Det er konge! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Orcs Få, men kraftige enheter Bra forsvar Bra spellcasters Veldig bra heroes Liker dem best historiemessig sett Variasjon av enheter funker bra, i motsetning til f.eks. undead som bare kan bruke ghouls i nåværende patch. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Undead. Kanskje langt fra best, men så definitivt morsomst. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Personlig favoritt er undead...euraene og gholer finker fint til creeping og samme auraene sammen med abomination funker fint til baseknusing... shades gjør at man har full kontroll over kartet hele tiden, banshee jevner ut enhvert slag, frost wyrm funker også delvis bra i angrep(bruker de nesten aldri selv) og til slutt 2 stk necromancers ved en graveyard gjør seg bra når det går over fra full krig til ressurs-krig. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 BTW: undead har IKKE best def, Canon tower og det andre pilskytende Nå spørs det akuratt hva du definerer som "best" da... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 likte å spille endel orcs, var visst ingen andre enn meg som gjorde raider-sieging... det er egentli en ekstremt bra taktikk, du får lamma basen til den du angriper og hvis slaget ikke gikk i din favør så sitter du jaffal igjen med et par tusen ekstra til å bygge deg opp igjen... (hvis det gikk din vei så er det jo bare å lete etter exp'er...) kjappe er de oxo... ikke noe siegetanker de, nei... Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg liker Night Elf best. for de har så gode spells på heltene: potm med starfall ruler, kotg sin healing er jo også veldig bra. de kan få air fortest av alle og dryadene er bra. druid of the claw med roar er supert.. liker også undead, med mass ghouls. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 liker best random...men speler mest med ne for å få furion icon Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 wow, det er THE siDDIs som snakker her, eller? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Liker best Nightelvs. Fordi de har en historie jeg liker. Syns også at oppdragene på singelplayer er best med Nightelvs. Lenke til kommentar
Haldarim Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Enig med deg der! Jeg liker Night Elves best.. Men uansett, her er lista mi: 1 Night Elves 2 Orcs 3 Human 4 Undead hater og spille mot folk som er human og kommer med de hersens mortar jævl*** ...... Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 night elves de er bare best trenger vell ingen forklaring på det... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 er såpass balansert at ingen av rasene er "best", men det er noen cheesy strats som burde gjøres noe med, og en del units som det er best å styre unna i seriøse games. Vel, nå er expansion-beta ute, og vi får vel en ny patch snart. Hvis de innfører magic-damage osv. i den patchen, så kommer orc til å slite mot mass dryads. Da kan nemlig ikke spellcasters angipe dem. Bra at de gir uprootede ancients heavy armour iallefall, kjipt med bygning-rush. Ellers kunne jeg tenkte meg litt mer mana +mana regen. og armour på Tauren Chieftain, bedre thorns aura, bedre tranquility, lavere cooldown på paladin-attack, lavere cooldown på potm-attack, mer hp + medium armour på raiders, lavere cooldown på abomination, litt mer hp + bedre bladestorm på blademaster, mer damage på hippos og fikse slik at man ikke kan dispelle Revived units (death knight) Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Orcer, jeg like heltene og unitan så gått Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Orc`s er digge mot tårnbyggere. Du kan lett "siege" en mure-seg-selv-inn-med-1000-tårn-mann med to katas, en bitteliten hær og to peons. Siege tårnene til orcene går fort som f å bygge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå