Dotten Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Heroes får allikevel ikke sin spin-off. Serien som skulle gå over seks episoder og som hadde noen av Hollywoods fremste manusforfattere tilknyttet seg er nå skrinlagt på ubestemt tid, mye grunnet den mulige streiken i WGA. Man kan nå tidligst håpe på at serien kommer neste sesong, om den da kommer i det hele tatt. http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6479 Skal si dette er bittert. Hadde virkelig gleder meg til denne og var spent på hvordan det ville utarte seg. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 sure is bittert, hadde sett fram til denna serien selv. Huff Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Agh, skuffende. Jeg så veldig fram til denne. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 er vel mer pga at Heroes har falt GROVT i seertall denne sesongen at den er kanselert.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 er vel mer pga at Heroes har falt GROVT i seertall denne sesongen at den er kanselert.. Det hadde jeg aldri trodd! Jeg syntes at Heroes nå er minst like spennende som i fjor Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 er vel mer pga at Heroes har falt GROVT i seertall denne sesongen at den er kanselert.. Det hadde jeg aldri trodd! Jeg syntes at Heroes nå er minst like spennende som i fjor problemet er vel mer at de går for sent frem i en allerede etablert verden.. denne ukens episode ble faktisk slått i seertall av en REPRISE! og enda værre blir det når 24 kommer tilbake Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Trist.. Håper seertallene tar seg opp utover slik at de ikke kan la være å lage orgins. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Rett og slett skuffende Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 problemet er vel mer at de går for sent frem i en allerede etablert verden.. Hmm, hva mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå