HDSoftware Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Folkens, jeg har nå gjort litt Inbterop mot Clarion programmer og dette virker strålende. Det jeg nå lurer på er følgende: Disse Clarion programmene har globale data og lister. Jeg kan eksportere disse for bruk i andre Clarioin programmer. Er det noen mulighet i .NET å benytte eksterne data og ikek bare prosedyrer? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Eksterne data må nok i såfall hentes gjennom funksjoner, hvis ikke du tenker på strukturer og slikt da. Strukturer kan du jo sm kjent lage med struct i C# Men jeg mistenker at jeg misforstod hva du mente. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Eksterne data må nok i såfall hentes gjennom funksjoner, hvis ikke du tenker på strukturer og slikt da.Strukturer kan du jo sm kjent lage med struct i C# Men jeg mistenker at jeg misforstod hva du mente. Niks. Du missforstod ikke i det hele tatt. Jeg hadde tenk å bruke "wrappere" for å hente ut disse dataene hvis det ikke lot seg gjøre å "plukke" opp externe data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå