leifchristensen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hei har msi 975 xplatinum powerup edition med ny intelcore quad 6600 og 4gb ram har en raptor36gb hd isata 1 og en dvd-brenner samsung 203n i det 5te ha koblet til et sata kontrollerkort i det hvite pci sporet men Vista finner det ikke og jeg kan ikke se noen forskjell i maskinvare egenskaper enten det er innkoblet eller ikke merket er sunsway og det har en silicon image 3114 chip driver til vista finnes,men det hjelper ikke sålenge maskinen ikke engang registrerer hardware-tillegget! mvh Leif Christensen Endret 5. november 2007 av leifchristensen Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Prøv å sette kortet i et annet spor. Se at det sitter skikkelig i. Det er jo også mulig kortet ikke fungerer. Lenke til kommentar
leifchristensen Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Prøv å sette kortet i et annet spor. Se at det sitter skikkelig i. Det er jo også mulig kortet ikke fungerer. har prøvd i andre sporet og det virket under xp pro ellers takk avviser heller ikke at det er noe i bios som jeg postet under hk mvh leif Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Siden det virket under vista, har du lagt inn chipset drivere, evnt prøv å oppdatere dem. Lenke til kommentar
leifchristensen Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Siden det virket under vista, har du lagt inn chipset drivere, evnt prøv å oppdatere dem. maskinen finner ikke pci kortet hva skal jeg legge inn driver for? mvh Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg mente å legge inn drivere til chipset på hovedkortet. Kan være noe som mangler der siden det ikke blir registert. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Drivere for Chipset (brikke set), og hent ned siste driver for Sata kortet. Lenke til kommentar
leifchristensen Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Jeg mente å legge inn drivere til chipset på hovedkortet. Kan være noe som mangler der siden det ikke blir registert. takk! det skal jeg sjekke ellers opplever jeg vista som en smule nykkefullt koblet til de andre harddisken mine og de kommer opp som at de virker som de skal,men er frakoblet og jeg finner ikke noe sted i enhetsbehandling der jeg kan koble de til? mvh Lenke til kommentar
leifchristensen Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Jeg mente å legge inn drivere til chipset på hovedkortet. Kan være noe som mangler der siden det ikke blir registert. takk! det skal jeg sjekke ellers opplever jeg vista som en smule nykkefullt koblet til de andre harddisken mine og de kommer opp som at de virker som de skal,men er frakoblet og jeg finner ikke noe sted i enhetsbehandling der jeg kan koble de til? mvh sry virker ikke uansett dritt-OS IMO Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 #men er frakoblet# Forsiktig når det gjelder dynamiske volumer Fra xpPro til Vista. Lenke til kommentar
leifchristensen Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 #men er frakoblet# Forsiktig når det gjelder dynamiske volumer Fra xpPro til Vista. du hadde rett en kompis av meg fant ut at det kun er Vista Ultimate som støtter dynamiske diskeer og raid,derfor fikk jeg ikke tilkoblet musikk hd`ene mine samt raid kontroller pci kortet. installerer upgreaden i kveld så ordner det seg nok takk mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå