Landstad. Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg hadde en prøve i Helsefremmende armbeid og fikk en 3, og jeg skjønner ikke hva mer jeg skal skrive !! her er oppgaven Tor er barne og ungdomsarbeider på stjernen SFO. Når elevene kommer fra skolen til SFO skal de ha et lite måltid . Tor og de andre ansatte legger stor vekt på at måltidet som barna får server, skal innholde sunne matvarer slik at barna skal føle seg opplagt utover ettermidagen. Hvilkematvarer vil du anbefale at tor serverer til måltidet? Begrunn svaret Hvilkematvarer bør Tor unngå ? begrunn svaret ditt Vi fikk noen stikkord ; Folkehelse/den enkelte og samfunn, næringsstoffer, måltidsmønster, energi) Mitt svar: jeg sa at Tor burde servere Havregrynn. gullerøtter, brunost, og tor må ikke servere for mye mat fordi da vil ikke sfo barna ha middag, og ødleger mnatryttmen.. irriterrer meg at jeg bre fikk 3 mulig det ikke er verdt noe mer, men noe NOe mer jburde ha skrivet? Takk for alle svar :thumbdown: Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 erhm. Hvor er begrunnelsen din for de matvarene du valgte? Og hvor er matvarene de burde unngå? Kan heller ikke se at du har fulgt stikkordene noe særlig. 1 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 lol, du skulle hatt to Lenke til kommentar
ecko Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 den enkelte: jeg er alergisk mot gulrøtter, og det er nok andre som også er det. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Hvilkematvarer bør Tor unngå ? begrunn svaret ditt Jeg tro 3eren kommer fordi du ikke svarte på hva som "ikke bør" serveres. Dvs alt bonbon, kvikklunsj og cola.... Ellers må du vite, at norsk karaktersystem, er 80% trynefaktor... Endret 2. november 2007 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå