RAD1V Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 noen som har hatt det? Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har tatt gym som privatist. Siden jeg ikke hadde karakter i faget fra før, slapp jeg unna med en 4-timers (tror jeg) skriftlig prøve. Dersom du skal forbedre tidligere karakter, må du også ha en praktisk prøve. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har tatt gym som privatist. Siden jeg ikke hadde karakter i faget fra før, slapp jeg unna med en 4-timers (tror jeg) skriftlig prøve. Dersom du skal forbedre tidligere karakter, må du også ha en praktisk prøve. så det enkleste er faktisk å skulke så mye at jeg ikke får karakter i det hele tatt?!? Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg ville ikke ha satsa på det, for da stryker du, og stryk regnes sannsynligvis som et forsøk. Jeg meldte meg av faget innen trekkfristen, så da ble det akkurat som om jeg ikke hadde hatt gym i det hele tatt. Dersom du melder deg av gymmen og skal ta den som privatist, må du forresten vente et halvår før du kan ta eksamen, i alle fall var det slik da jeg gikk på skolen. Snakk med rådgiveren på skolen, så kommer du sikkert opp med en plan! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du stryker da ikke når du ikke møter opp. Du får "Ikke vurdert"/"Ikke vurderingsgrunnlag". Jeg tror ikke det teller som et forsøk. Jeg vet at begge mine brødre tok gym som privatist, og én av de måtte skrive et treningsopplegg og gjennomføre det, mens han andre kun måtte skrive en oppgave. Det var riktignok 3 år mellom dem, men begge hadde fått ikke vurdert på grunn av for lite/inget oppmøte. Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du stryker da ikke når du ikke møter opp. Du får "Ikke vurdert"/"Ikke vurderingsgrunnlag". Jeg tror ikke det teller som et forsøk. Okei, jeg trodde man strøk fagene dersom man fikk for høyt fravær, men jeg har jo egentlig ikke peiling. Begynner uansett å bli ganske gammel her jeg sitter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå