torry Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hva er forskjellen på disse? Som dere skjønner er jeg ustø på stavingen av den siste. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Går utifra at du mener Palomino. Vel, som du sikkert hadde funnet ut hvis du søkte litt, så er Tbred en ny og frobedret kjerne i forhold til palomino. Hvis jeg ikke husker helt feil så kjører palomino på 0,18microns teknologi og Tbred på 0,13microns teknologi. det betyr mindre varmeutvikling og dermed trenger man ikke så stor kjøling og man klarer å lage raskere CPUer. TBred er også mer overklokkingsvennlig enn Palomino. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hva er forskjellen på disse? Som dere skjønner er jeg ustø på stavingen av den siste. Forskjellen er måten den er bygd, Palomino (0.18u) 133/266MHz FSB, Thoroughbred (0.13u) 133/266MHz FSB, Thoroughbred (0.13u) 166/333MHz FSB Lenke til kommentar
torry Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 for svar, skal se at det ikke blir ny PC snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå