LtdEdFred Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Heisann. Jeg sitter på maskinen nevnt i sig'en og begynner så smått å se meg rundt etter ny CPU. Hvordan kan jeg finne ut hvor høyt jeg kan gå på mitt hovedkort? Evt om noen faktisk vet det. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det tåler ikke mer enn XP2100+ i følge MSI... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Det var stygg lite Da maa jeg nesten kjQpe nytt HK ogsaa ved neste oppgradering da. Takk for svar forresten Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 du kan jo prøve å oppdatere med det Live Bios som du får med MSI hovedkort, så kan den kansje støtte mere. Mitt støttet 1800 XP når eg kjøpte det, nå støtter det 2400XP elleno Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hmmm........etter det jeg ser så støtter det mer enn XP2600. http://www.msi.com.tw/program/products/mai...6&MODEL=MS-6593 Er ikke helt sikker på om dette er ditt kort da......du kan jo sjekke og se! CPU • Supports Socket A (Socket 462) for AMD® Athlon™ XP/ Athlon™/Duron™ processor • Supports up up to Athlon™ XP 2600+ or higher processor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå