Gå til innhold

Er Gothic 3 vert 199kr?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kva grafikkort har du? Eg trur nok du oppfyller minimumskrava. Sjå under "System Requirements" på denne sida, om du er usikker på om grafikkortet held.

Sjølv spelte eg med ein Athlon64-4000+, 2GB RAM, og Radeon X1800XT. På denne maskinvaren var det ein god del hakking...men eg lærte meg å leve med det. :)

Kay

Lenke til kommentar
Kva grafikkort har du? Eg trur nok du oppfyller minimumskrava. Sjå under "System Requirements" på denne sida, om du er usikker på om grafikkortet held.

Sjølv spelte eg med ein Athlon64-4000+, 2GB RAM, og Radeon X1800XT. På denne maskinvaren var det ein god del hakking...men eg lærte meg å leve med det. :)

Kay

Jeg har nå lastet ned gothic 3 demoen og der er det utrloig mye hakking. Forandrer patchene noe på hakkinga??

Lenke til kommentar

Hei er helt ny her!

Kjøpte Gothic 3 på dagen det kom ut, men etter jeg oppdaget en hel del ting som gjorde det umulig å spille la jeg det bort. Så igjennom spillsamlinga i dag og da fant jeg coveret og lurer på om det har kommet såpass mange patcher at det er spillbart. Tåler noen bugs, men det må være mulig å gjøre alle questa osv.

Kjører Vista og PC-en skal takle spillet

Lenke til kommentar

Hei, og velkommen. :)

Vel, om alle oppdraga er gjennomførbare veit eg ikkje (der er mange), men det er i alle fall ganske mange som har blitt fiksa. Eg støytte vel berre på ein problematisk quest-bug ein når eg spelte igjennom spelet, og der har komt nokre patchar sidan den gong.

Kay

Lenke til kommentar
Hei, og velkommen. :)

Vel, om alle oppdraga er gjennomførbare veit eg ikkje (der er mange), men det er i alle fall ganske mange som har blitt fiksa. Eg støytte vel berre på ein problematisk quest-bug ein når eg spelte igjennom spelet, og der har komt nokre patchar sidan den gong.

Kay

Okey takker for svar :)

Skal prøve det igjen da, likte veldig godt stemningen på spillet og jeg håper det er mulig å komme langt uten å bli drept av villsvin hele tida denne gangen

Lenke til kommentar

Personleg likte eg at det var vanskeleg å slåst mot ville dyr i nærkamp...der er vel ein grunn til at jegerar tradisjonelt brukar bue, ikkje sverd. Men eg trur faktisk dette har blitt forandra i ein av patchane, so det skulle vel passe bra for deg. :)

Kay

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Gothic 3 kan virke dårlig til tider, men hvis man gjør alle questene og ikke bare går rundt og dreper alt man ser får man utrolig mye ut av spillet. Bare ta det rolig og ikke forhast deg i spillet :D

PS. husk å laste ned alle patcher før du begynner å spille =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...