KayAU Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Gothic 3 bedre en Gothic II? Gothic 3 bedre en NWN2? Nei. Ja. Kay Lenke til kommentar
ghffgfe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Er det mulig å spille gothic 3 med AMD athlon 64 prosessor 3500+ , 2,21ghz og 3GB ram Endret 13. januar 2008 av ghffgfe Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kva grafikkort har du? Eg trur nok du oppfyller minimumskrava. Sjå under "System Requirements" på denne sida, om du er usikker på om grafikkortet held. Sjølv spelte eg med ein Athlon64-4000+, 2GB RAM, og Radeon X1800XT. På denne maskinvaren var det ein god del hakking...men eg lærte meg å leve med det. Kay Lenke til kommentar
ghffgfe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kva grafikkort har du? Eg trur nok du oppfyller minimumskrava. Sjå under "System Requirements" på denne sida, om du er usikker på om grafikkortet held. Sjølv spelte eg med ein Athlon64-4000+, 2GB RAM, og Radeon X1800XT. På denne maskinvaren var det ein god del hakking...men eg lærte meg å leve med det. Kay Jeg har nå lastet ned gothic 3 demoen og der er det utrloig mye hakking. Forandrer patchene noe på hakkinga?? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Trur ikkje det. Har du stilt ned alt av grafikkvalg? Gothic 3 hakkar ein god del på dei aller fleste system. Særleg rett etter oppstart, eller rett etter teleportering...det blir gjerne litt betre etter eit minutt eller to. Kay Lenke til kommentar
VepsoO^^ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei er helt ny her! Kjøpte Gothic 3 på dagen det kom ut, men etter jeg oppdaget en hel del ting som gjorde det umulig å spille la jeg det bort. Så igjennom spillsamlinga i dag og da fant jeg coveret og lurer på om det har kommet såpass mange patcher at det er spillbart. Tåler noen bugs, men det må være mulig å gjøre alle questa osv. Kjører Vista og PC-en skal takle spillet Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei, og velkommen. Vel, om alle oppdraga er gjennomførbare veit eg ikkje (der er mange), men det er i alle fall ganske mange som har blitt fiksa. Eg støytte vel berre på ein problematisk quest-bug ein når eg spelte igjennom spelet, og der har komt nokre patchar sidan den gong. Kay Lenke til kommentar
VepsoO^^ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei, og velkommen. Vel, om alle oppdraga er gjennomførbare veit eg ikkje (der er mange), men det er i alle fall ganske mange som har blitt fiksa. Eg støytte vel berre på ein problematisk quest-bug ein når eg spelte igjennom spelet, og der har komt nokre patchar sidan den gong. Kay Okey takker for svar Skal prøve det igjen da, likte veldig godt stemningen på spillet og jeg håper det er mulig å komme langt uten å bli drept av villsvin hele tida denne gangen Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Personleg likte eg at det var vanskeleg å slåst mot ville dyr i nærkamp...der er vel ein grunn til at jegerar tradisjonelt brukar bue, ikkje sverd. Men eg trur faktisk dette har blitt forandra i ein av patchane, so det skulle vel passe bra for deg. Kay Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Er det mulig å spille gothic 3 med AMD athlon 64 prosessor 3500+ , 2,21ghz og 3GB ram eg klarer Crysis på medium med det der^^ bare eg har 2gb ram. så det funeker nok fint. Lenke til kommentar
Naxir Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Gothic 3 kan virke dårlig til tider, men hvis man gjør alle questene og ikke bare går rundt og dreper alt man ser får man utrolig mye ut av spillet. Bare ta det rolig og ikke forhast deg i spillet PS. husk å laste ned alle patcher før du begynner å spille =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå