Cycl(o)ps Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hadde en gang et program som slo av maskina for meg i Win98/ME. Men nå som jeg kjører WinXP/2000 fungerer ikke det programet lenger... :sad: Er det noen her som har et slikt program...? I så fall hvor kan jeg laste ned det... Lenke til kommentar
jason Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 høyreklikk på desktop, velg properties, trykk så screensaver tab,monitor power settings, trykk så hibernate knappen, enable dette så skulle du vel ha noe som skulle tilfredstille deg? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 programet 12ghosts eller noe sånt så kan du velge klokkeslett eller hvor mange min når maskinen skal slå seg av. Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Jeg mente ikke hibernate. Jeg mener at det er et program som jeg stiller inn tiden på, også slår den seg av til den tiden. Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 hmm... den 12ghost greia var litt for anvansert for meg.. dvs jeg trenger ikke alle de funksjonene der.. dessuten så koster det penger å bruke den. Jeg trenger bare et program som kun på en enkel på slår av PC'en min i WinXp Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 ingen som vet et slikt program...? Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Jeg tror at GetRight download manager kan gjøre det. Men det er vel litt rart å bruke en download-manager. :smile: Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Ser ikke ut som om getright klarer å slå av maskinen i den tiden jeg vil at maskinen skal slåa av. Den kan bare slå av maskinen er nedlastingen er ferdig.. Er det noen flere her som vet om et brukelig program..? Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Du kan jo brenne en cd i nero. Seriøst, søk på download.com eller noe, kanskje du finner noe. :smile: Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Du kan jo bruke "shutdown" i kommandolinjen (funker i xp hvertfall). Kan for eksempel skrive: shutdown -s -t 100 Hvis du vil aborte: shutdown -a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå