shorin Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Har tenkt å kjøpe dette kortet.Noen som vet om en plass å få kjøpt det? Jeg får bare opp Databutikken.com som eneste forhandler,og er ikke spesielt sugen på å handle derfra etter å ha lest webshop-erfaringer om de. Og støtter dette kortet agp/pci lock? Og er det noe komplikasjoner med agp8x? Dere som har dette kortet,er dere fornøyd med det? Har ikke lyst til å kjøpe katta i sekken Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Kortet har AGP/PCI-lock, akkurat som alle andre nForce2-kort. Mitt 8RDA+ har ingen problemer med ATI Radeon 9700 Pro-kortet mitt i AGP 8x-modus. Det er en av de første revisjonene som ofte har hatt problemer på SiS og VIA sine chipsett med AGP 8x. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg kjøpte 8RDA+ hos databutikken.com kortet mitt! Du finner en test hos PCstats.com! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Og er det noe komplikasjoner med agp8x? Normalt sett så skal du ikke ha problemer med 8x agp, men mindre du kjører et 4xAGP og prøver å kjøre 8x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå