Brunøye Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei. Har et Radeon X700 SE og har lastet ned ny skjermkort driver. Men så kommer det opp at jeg .NET Framework versjon 2.0 Hvor pokker får jeg lastet det ned? Vurderer også nytt skjermkort og oppgradere dataen vesentlig. Hva burde jeg velge? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Net framework 2.0 Kor mykje pengar har du tenkt til å bruke på nytt skjermkort? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva slags hovedkort har du forresten? Og resten av specs Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Hva slags hovedkort har du forresten? Og resten av specs Beklager jeg ikke har besvert spørsmål i min egen tråd. Har fåd fikset dataen min nå. Leverte den inn og fikk noen som kan litt data å fikse den. Kan ikke så mye om data, så vet ikke hvor jeg finner ut hvordan hovedkort osv jeg har. Men alt av problemer med dataen er løst, så no skal alt fungere veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå