Hagr Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei! Jeg finner ikke lokale servere på CS 1.6 men alle andre gjør det. Hva er problemet tror dere? Alle har samme versjon, og jeg har prøvd å slå av alt av sikkerhet. Jeg får koblet til lokale servere på andre spill som WC III Lenke til kommentar
Nator Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Disable alle andre nettverkskort unntatt det du bruker, eller prøv å kopiere filene fra en annens CS installasjon direkte over. Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 kan teste "slist" i konsollen og så trøkke connect "nummer på serveren du vil inn på" derfra.. Evt om du vet ipen kan du skrive connect xxx.xxx.xxx.xxx i konsollen. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Enten connect igjennom ip og port, eller sjekk om vennene dine kjører orginal CS1.6. Hvis de kjører standalone 1.6 vil ikke du ha mulighet til å connecte til dem, men motsatt fungerer Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Med nummer på server: Hva mener du? Alle kjører lik CS fra samme installasjonsfil og alle de andre funker. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Aah.. Der funket det Endret 1. november 2007 av Hagr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå