Bone Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Heisann! Kjøpt meg et MX5000 tastatur og mus.. Men, er det mulig å forandre klokka i displayet til 24 timers, og.. Hva slags temperatur er det egentlig displayet viser? Inne i PC-en ? Takk, takk Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Ingen som har peil? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tempen viser tempraturen i rommet. Klokka mi er 24 timers. Du må sikkert inn på SetPoint eller noe sånn, husker ikke! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har dette tastaturet på jobben. Knallbrett! Uansett. Skifting til 24-timers gjøres på følgende måte: Fn+F10. Enter - Enter - Pil opp - Enter Tada! Forresten; jeg har ikke temperaturmåler på min. Klokke/dato, nedtellingsklokke, alarm og trykkteller (antall tastetrykk på tastaturet. Jeg er nå oppe i 427552) ... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 hmm.. Skjønte jeg ikke noe av.. Skal jeg trykke og holde inn "Mode[F]" -knappen, eller trykke på den, så [F] ikonet vises i displayet (eller ikke vises?), og SÅ trykke på F10 !? Hvor skal jeg gjøre dette? Når jeg trykker F10 hos meg, (nå er jeg i FF), så kommer jeg bare opp til FIL -menyen.. Takk, takk! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Haha, pokker. Jeg har jo ikke MX5000-pakka, jeg har MX3200! Beklager så meget. Ikke rart du ikke skjønte noe. Du kan jo ta en titt på forumet til Logitech. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå