zyrex Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er på jakt etter et program som kan ta sceenshots av en film/video-fil.. Eneste problemet, er at vil kjøre dette automatisk, sånn at jeg kan starte filmen, og trykke på "start capture" feks, så tar den feks 30 bilder i minuttet av filmen inntil jeg trykker "stop capture".. Jeg har prøvd The KMplayer, som har denne funksjonaliteten, men det må være et fryktelig bugga program.. Bare henger seg og kræsjer i ett sett hos meg ihvertfall, fryktelig irriterende. Men når det funker, funker det utmerket dog. Noen andre som har noen tips? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 lest denne tråden? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Det har jeg ikke! Og den ser jo nydelig ut.. Er litt trøtt i trynet om morran, hjertlig! edit: Dog, den tråden omhandler "filming" av skjermbildet.. Det jeg er på jakt etter, er et program som tar screenshots, ergo - mange jpg/png-filer... Og snakker heller ikke om et bilde per frame, men som sagt, mulighet for å stille inn feks 30 bilder i minuttet.. Endret 1. november 2007 av zyrex Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Ingen andre med noen tips? Virkelig ingen andre som gjør dette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Wink, eit av programma i den tråden, tek screenshots meiner eg, med val om å gjere det om til ei flashfil etterpå. Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Image Grabber II .NET Med det programmet kan du åpne en videofil og ta screenshots manuelt eller angi antall screenshots du vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå