Gjest Slettet+132 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 USA fram til 1920, var den beste tiden å leve i. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 alle "hater" USA, men når det kommer til å ta avgjørelser så er Norge USA's lille nikkedukke, som så mange andre land. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg "hater" ikke USA Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 javel, så fins det unntak. men stereotype gjennomsnittelig nordmann under 20 år "hater" USA. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg "hater" ikke USA X2 Men jeg er ikke enig/begeistret for alt de foretar seg. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Me neither Men liker ikke utenrikspolitikken deres Endret 4. november 2007 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 javel, så fins det unntak. men stereotype gjennomsnittelig nordmann under 20 år "hater" USA. Dette er nok ganske forskjellig etter miljø og politisk engasjement/side. Jeg kan ikke si at jeg kjenner mange USA-hatere. Men noen Bush-hatere kjenner man jo alltids. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Å hate er vell relativt men er vell mange som påfallende ofte er negative til USA uansett hva som skjer egentlig. Endret 4. november 2007 av herzeleid Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen som har sett 60 minutes dokumentaren om alle skipene USA dumper i Somalia? Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Minus: Politisk og sosialt helt på trynet. Sterk nasjonalisme, religiøse har for mye inflytelse, svært ujevn fordeling av goder, dårlige helseordninger for fattige, mange uprovoserte angrep på land på andre sida av planeten osv. Pluss: Mye hyggelige folk kan det virke som, rik moderne historie til tross for at landet er relativt ungt i den formen det er i nå. Variert kultur på mange områder med mange gode bidrag, bl.a. musikk, film, litteratur o.l. Rikt på naturopplevelser, mange fine feriemål. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Pluss: Amerika har de "smarteste personene" i verden! Minus: Amerika har de "dummeste personene" i verden! Dette gir vel et klar og tydelig bilde av USA. http://www.youtube.com/watch?v=MZEH2SVUNVc Endret 5. november 2007 av Vaio Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Pluss: Amerika har de "smarteste personene" i verden!Minus: Amerika har de "dummeste personene" i verden! Dette gir vel et klar og tydelig bilde av USA. http://www.youtube.com/watch?v=MZEH2SVUNVc Her har de sikkert spurt tusenvis av folk og tar med de dummeste av dem. Velger å tro man kunne hørt my rart om man gjorde det samme på Karl Johan i Oslo. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hadde det ikke vært for USA hadde vi prata tysk nå. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Detusch ist Gut! Ich leibe deutsch. NOT! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 USA er diggbart. -De har litt uheldig ledelse akkurat nå, men hey, det er maks 8 år i slengen før en ny mann/kvinne kommer og tar over. +Uten USA hadde vi snakket tysk eller russisk nå. +Uten USA hadde det vært uendelig mye mindre bra å se på TV +Uten USA hadde vi ikke hatt porr i like stor grad som vi har nå +Uten USA hadde vi ikke hatt den velstanden vi har i dag (jamnført med hvorfor vi ikke snakker tysk eller russisk i dag o.s.v..) + Mange av online vennene mine er fra USA. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 USA er et godt eksempel på hvor ustabilt en stormakt kan være. Ustabilt? På hvilken måte? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg synes USA er noe dritt fordet de går imot palestinere og tar fra dem landet dems (YTRINGSFRIHET FTW!) Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har ikke noe imot USA. Har veldig mye imot regjeringen. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg synes USA er noe dritt fordet de går imot palestinere og tar fra dem landet dems (YTRINGSFRIHET FTW!) 1. Palestina er ikke et land 2. Da jødene fikk deler av Israel i 1948 var landet en del av de vestiske koloniene. Det var de arabiske landene som angrep Israel i 1948 og derfor expanderte Israel grensene sine for å sikre seg strategiske områder. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg synes USA er noe dritt fordet de går imot palestinere og tar fra dem landet dems Hvilket land da? (YTRINGSFRIHET FTW!) Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå