sanel-vucko Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hei folkens Har et problemmm og det er gått for langt synes jeg. Har brukt 3 dager for å finne feilen, men desverre så lykkes jeg ikke Har Win advanced server på maskin, satt opp ny isntallasjon, installerte SP3 alle updatene, adminpak oxo, og alt funka greit en dag så etter restart av maskin får jeg følgende feil. "At noen av servicene eller driverne hang seg under oppstarten. For mer info se Event viewer". Sjekka Event Viewer og der står det: "Error with Service Control manager - The world wide web publishing service hung on starting. ? Prøvde å reinstallere adminpakken på nytt, proøvde å avinstallere Windows på nytt uten å lykkes (( Kan dere komme men noe forslag være så snil !!!! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Du kan jo prøve å trykke event id'en in her Lenke til kommentar
sanel-vucko Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 takk for svaret, gikk gjennom mer en 50 artikler i Microsfts sin database men fant ingen konkrete løsningen på oppgitte problemmet !!!! Ingen andre forslag ??? Prøvde å starte IIS admin service manuelt det hjalp heller ikke ! Lenke til kommentar
sanel-vucko Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 er det virkelig at ingen kan svare på oppgite temaet ???? Lenke til kommentar
sanel-vucko Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 hei Jgg synes jeg bør fortelle dere en gledelig melding. Etter 50 timers j%vla jobben foran pc'en klarte jeg å starte admintools i Win2k. Det som jeg tenkte i første omgangen på var at noen av oppdateringer ikke burde være med etter installasjon av Win2k. Så jeg installerte Zone Alarm og BlackIce defender .... så det som forårsaket problemmet var akkuratt Zone Alarmen. Men jeg vet forsatt ikke hvorfor Zone alarmen forårsaket problemmet ? Har den selv innstallert på XP maskinen og den funker utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå