Ethernet Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Fikk denne på mail i går Hei Det står igjen en rest på din kreditnota. Kan du sende ditt kontonr for rask og sikker overføring av pengene. Med vennlig hilsen Line Hyllestad Kredittmedarbeider Torp Computing Group ASA Torp IT. Østre Kullerød 5, 3241 Sandefjord. Postboks 2024, 3202 Sandefjord. Tlf. dir.: 23 39 50 63. Fax: 33 44 64 87. Hva i svarte faen er det her? Endret 1. november 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det betyr at du har mottatt en kreditnota for noe du har kjøpt et sted, dvs en vare du har returnet eller betalt feil pris for. Nå vil de rydde i regnskapet sitt, betale deg ut pengene du har til gode og få nullet ut regnskapet. Husker du ikke hva det gjelder, så ring og spør da vel. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Torp Computing Group ASA = Komplett.no Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Tror trådstarter mener om dette er svindel eller ikke, ikke at jeg vet hvordan noe kan svindles denne måten da men. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er nok ikke svindel. Er han i tvil kan han jo bare ringe for å oppklare. Og som sagt tidligere, det er komplett.no som har sendt ut kreditnota.. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Torp er MPX, Norek er Komplett, men de er uansett i ferd med å slåes sammen. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Så det vil si at de betaler meg? Edit: Det er MPX, ja Jeg mottok en PDF. Dette dreier seg vist om en garantivare jeg mottok for en drøy måned siden. På PDF'en sto det prisen på kortet jeg hadde fått i garanti, med en minus foran. Totalt i bunn stod det -678,93 kr. Det vil si at de betaler meg, right? Så om jeg oppgir kontonr, så overfører de dette til meg? Endret 1. november 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå