Sewero Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hvor kan jeg få kjøpt denne skjermen eller lignende? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor [\Spoiler] Endret 1. november 2007 av Supahfly Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 http://www.shopping.hp.com/webapp/shopping...ng=en&cc=us Hvorfor vil du ha akkuratt den? Lenke til kommentar
madder Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 - eller hvis du vil slippe unna masse frakt og ekstragebyrer... https://prisguiden.no/product.php?productId=82344 Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har en lik om ikke den samme på jobb. Den er såpass glossy at det er ubehagelig når det er litt lys.! ellers tror jeg den var nokså billig.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg likte formen og fasongen på selve skjermen, finns det en lignende med litt raskere responstid? Spiller en del og da er det viktig Bruker en som er 3 ms nå, håper på at det finns Edit; Doh! Så at den var widescreen Endret 1. november 2007 av Supahfly Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Bump igjen.. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Widescreen er jo digg da! De fleste av dagens spill støtter det, samt cs 1.6 og css. Lenke til kommentar
Ezzpena Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei, ser på den skjermen selv og har lest om mange som mener at den er vel så bra som samsungsyncmaster 226 bw!! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Jeg hater personlig widescreen... Derfor vil jeg ikke ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå