On1Musha Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Er veldig stort fan av Disse filmene, spesielt Ed Gein. Fan av Ed Gein faktisk jepp jeg å... han inspirerer meg veldig.. ikke noe inspirasjon til drap, så ta det rolig:P Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg kjøpte en amerikansk utgave av filmen, hvor jeg fikk med en konvolutt med diverse bilder fra FBI arkivet. Fikk se skikkelige bilder, med detaljer fra åstedet. Lenke til kommentar
JLord Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg kjøpte en amerikansk utgave av filmen, hvor jeg fikk med en konvolutt med diverse bilder fra FBI arkivet. Fikk se skikkelige bilder, med detaljer fra åstedet. Det er amerikanerne på sitt beste det høres litt spennende ut tough^^ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Jeg kjøpte en amerikansk utgave av filmen, hvor jeg fikk med en konvolutt med diverse bilder fra FBI arkivet. Fikk se skikkelige bilder, med detaljer fra åstedet. Det er amerikanerne på sitt beste det høres litt spennende ut tough^^ Kan kjøpes her Endret 9. november 2007 av H1lle Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Ed gein: Endret 9. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Jeg kjøpte en amerikansk utgave av filmen, hvor jeg fikk med en konvolutt med diverse bilder fra FBI arkivet. Fikk se skikkelige bilder, med detaljer fra åstedet. Det er amerikanerne på sitt beste det høres litt spennende ut tough^^ Kan kjøpes her Jeg vet ikke hva disse bildene er, men det har neppe noe med ed gein å gjøre i hvertfall: 1) Det lokale sherifkontoret behandlet åstedet. Så vidt jeg vet hadde ikke FBI noe med saken å gjøre. 2) Det finnes nesten ikke noe bilder av åstedet i det hele tatt. Og de som finnes er av en ganske lav kvalitet 3) Det er stor tvil om en del av gjenstandene som ble funnet på åstedet. Ulike politimen som var på åstedet har gitt ulike forklaringer i etterkant. Hadde man hatt bilder så hadde ikke det vært tilfelle. Legg også merke til at det er farger i alle de bildene, noe som tyder på at dette er "artistic renderings". Endret 9. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå