Bone Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Heisann! Gikk akkurat innom dvdstrax, og de fleste HD-DVD titler sto som "bestillingsvare" .. de fleste vil si alle, som jeg så! Noen som vet hvor lang tid bestillingsvarer tar i praksis? Takker! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Bestillingsvare betyr at nettbutikken må bestille den fra produsent når noen vil kjøpe. De har den ikke inne, hverken på lager elelr fjernlager. Hvor lang tid? Avhengig av det stedet de bestiller fra og om den finnes på lager der eller ikke. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Jeg vet jo hva bestillingsvare betyr.. Det jeg lurte på var, siden DVDStrax ble anbefalt i en oversiktstråd, hvor lang tid det pleide å ta.. Fordi, samtlige titler sto det bestillingsvare på, så da regner kanskje med at det ikke pleier å ta så lang tid -siden nettstedet faktisk er anbefalt.. Blir liksom litt rart å anbefale et nettsted som bare har "bestillingsvare -titler", uten at de faktisk har funnet ventetiden tilfredsstillende.. så da lurte jeg på; "hvor lang tid", siden dette virker som vanlig prosedyre !? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dette kan variere veldig. Fra en til flere uker. Det går rett og slett på flaks. Hvis det er en vare flere vil ha og bestiller vil det mest trolig komme fortere. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 hmm.. da blir det nok ikke handel der på meg.. alt var jo bestillingsvare! Fant den jo i anbefalingstråden for nettshop'er, så jeg regna med at så lang ventetid ikke burde forekomme.. jaja.. Takk for svar, i hvert fall! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvis du leser på siden står det at kategorien HD-DVD er ny. Dvs.: Anbefalningene du har lest er mest sannsynligvis ikke er basert på kjøp av HD-DVD-er. Ser du på f.eks. playx.no er det meste der også bestillingsvare og de som er på lager er det få av, så det er nok en grunn til det. Sikkert fordi det 1. Ikke selges så utrolig mye av det, 2. Det er relativt nytt her i Skandinavia og 3. Mange at tittlene er nye (?). Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvis du leser på siden står det at kategorien HD-DVD er ny. Dvs.: Anbefalningene du har lest er mest sannsynligvis ikke er basert på kjøp av HD-DVD-er. Ser du på f.eks. playx.no er det meste der også bestillingsvare og de som er på lager er det få av, så det er nok en grunn til det. Sikkert fordi det 1. Ikke selges så utrolig mye av det, 2. Det er relativt nytt her i Skandinavia og 3. Mange at tittlene er nye (?). PlayX har for øvrig samme lager som DVDstrax, så lagerstatus og leveringstid på bestillingsvarer vil i de fleste tilfeller være de samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå