CPU3D-Spawn Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Først vil jeg bare si at jeg håper det er greit jeg "reklamerer" litt for oss her, vi er en engelsk side som poster nyheter og tester om hardware vi har også noen prosjekter på gang. Post kommetarer om vår nyeste pc her. Link til worklog Kommer til å oppdatere så fort noe skjer, håper noen vil følge med Endret 1. november 2007 av CPU3D-Spawn Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Stilig det der, men gjerne få opp større bilder Lenke til kommentar
CPU3D-Spawn Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Ja, thumbnails kjørte seg litt, skal fikse det snart Update: Thumbnails fikset. Endret 1. november 2007 av CPU3D-Spawn Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Stenges intill det blir avklart om logger som ikke utføres av trådstarter skal ha livets rett i forumet basert på følgende i retningslinjene: Loggkategoriene er dedikert til våre medlemmer som ønsker å vise fram sine kreasjoner, skapt gjennom blod, svette og tårer (ofte fra lommeboka også). Her kan man gi feedback til de flittige maur, men spammere vil bli slengt ut av forumet og rett i betongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg