raathass Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) For noen uker siden begynte XP plutselig å bruke ca ett minutt ekstra tid ved boot og shut down. Ved boot går det så det gviner til det skal hentes personal profile, da stopper all aktivitet opp i en periode før det suser videre. Ved shut down henger det på logging off windows. Jeg har inntrykk av at maskinen leter etter ett eller annet på nettverket, samme type avventende heng som når browser på et nettverk som ikke er der, men jeg klarer ikke å finnet ut hvor jeg skal begynne å lete for å finne synderen. Noen som kan assistere? Endret 1. november 2007 av raathass Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 repair windows med windows plate ? pro eller home ? Lenke til kommentar
raathass Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 XP Pro US, som for øvrig er dønn stabil og rask. Som sagt ser det ut som om ett eller annet i log on/log off ser etter noe som ligger på et nettverk som ikke er tilgjengelig. Det meste av software installeres fra et lokalt share (eksempelvis \\10.0.0.20\e). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå