Gå til innhold

Verdien av å vente?

phlare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ryktene(merk!! det er bare rykter) sier at 9800-serien vil blir insane, der GTX kan da 350 millioner kalkulasjoner i sekundet ellerno, tar 9800-serien 1milliard. jeg er ikke helt sikker på hva jeg snakker om, men essensen er vel at nye serien(ingen har bekreftet at den kommer enda) blir over dobbelt så bra som dagens.

la noe datakyndige bekrefte eller avbekrefte det jeg sier nå :p før du tar no valg ^^

Lenke til kommentar

Vil jo alltid komme noe nytt. Når der kommer ut begynner det nye rykter om noe annet igjen. Det er jo også en selvfølge at prisene vil gå ned når det lanseres nytt, ellers måtte alt bare blitt dyrere og dyrere :p Så personlig vet jeg ikke om det er noe vits. Uansett vil 9800 serien koste en "smule" mer enn 8800GT.

Jonas

Lenke til kommentar
Rytene sier at det kommer i November (9800 serien)

Her kan du lese litt info om den nye teknologien :)

Link til siden

Den artikkelen er jo 2 måneder gammel, når vi trodde det skulle komme et 9800. Istedet har vi nå fått et 8800GT, og den 19. skal det komme et nytt GTS. Skal vist også komme nye toppkort over nyttår. Hvordan disse kortene er, blir foreløpig bare spekulasjoner. Kanskje de blir de "kjente" 9800, kanskje ikke.

Lenke til kommentar

jeg skal kjøpe meg en helt ny pc nå og jeg er veldig usikker om jeg skal vente eller kjøpe nå, siden jeg skal ha et 8800 ultra som dog koster mye, eller vente på det nye "9800 ultra" som kommer sikkert til å koste det samme, men mye bedre. og derav at 8800ultra kommer til å stupe i pris.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er mye tøft like rundt hjørnet, og jeg har ikke planer om å foreta innkjøp før i februar. Da blir det ny Pc helt fra grunnen. Jeg vil anta at alle komponenter vil synke i pris frem mot dette, antageligvis så vil prisen på nye komponenter som 8800gt synke saktere (men det er er storesøstera jeg vil ha :yes: ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...