uranus Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei! Jeg har en Nokia N73 og syns den er så grusom treg å åpne meldinger med når du har mottatt en melding eller skal skrive en melding. Sikkert flere som opplever det. Det er like tregt om jeg har 0 meldinger i innboksen eller 1500 meldinger. Jeg har nyeste firmware pr. idag, så skjønner ikke hva annet jeg kan gjøre. Noen forslag? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva er "nyeste FW pr. idag"? Dette i.h.h.t. NSU, eller når du trykker #*0000#? Når du da trykker ovennevnte, har du da v4.073x? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 V 3.0705.1.0.31 26-01-2007 RM-133 © Nokia N73 (X4.01) står det. Jeg tok den update greia på siden til Nokia og det stod jeg hadde nyeste firmware. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Ja... Dette er ikke nyeste FW pr. idag da... Det er siste FW pr. idag, for din operatørlåste produktkode m.a.o. Nyeste FW pr. idag for N73ME er v4.0736.3.2.1. Skal du få tak i denne, må du følge "How To'n" i denne tråden. Du må forandre produktkode først, før du får tak i denne FW-versjonen m.a.o. Om du merker så himla stor forskjell hastighetsmessig ved nyeste FW, er da en annen sak. Men, bestemmer du deg for å forandre produktkode, å oppdatere til v4.0736, så pass på at du installerer filer med .sis/.sisx som filending på telefonminnet. Ikke minnekort. Siste FW-versjoner av N73, takler installering av disse på minnekort dårligere (telefonen blir ufattelig treg på oppstarten etter en restart, trøbbel ved autostart av 3.parts programvare, etc.). Missforstå meg rett da... Problemene gjelder bare ved installering av 3.parts programvare på minnekort. Du får ikke disse problemene hvis du installerer disse på telefonminnet. v4.0736 har mange positive oppdateringer/bugfixes også, bare så det er sagt: -Støtte for A2DP (blåtann stereo). -FOTA (Firmwareupdates Over The Air). -Zip er implementert i FW. -Nokia Maps implementert i FW. -Etc., etc. Endret 2. november 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
uranus Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Har oppgradert nå, men meldinger er like tregt :/ Lenke til kommentar
DTS Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har du innstallert programvare på minnekort (programmer, spill, temaer)? Lenke til kommentar
Stig73 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg hadde samme problemet med min N73. Etter lang tids irritasjon fant jeg endelig en løsning på problemet. Trikset er å IKKE kjøre restore fra minnekort. Bruk heller Nokia PC Suite til å ta vare på kontakter, meldinger og det mest nødvendige. Ikke innstillinger. Så legger du inn ny software og kopierer tilbake ved hjelp av PC Suite. Dette fungere i allefall glimrende for min del. Telefonen ble 10x raskere. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har ikke minnekort så er vel ingenting der da. -- Jeg gjorde det du sier der. Like treig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå