Gå til innhold

K850i VS W910i

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha ny mobil. valge står mellom se K850i og W910i.

Det er jo to litt forkjelige mobiler. Den enne er en kamratelefon mens den andre er en

musikkmobil.

Når jeg så W910i likte jeg den utrolig godt. Men når jeg bynte å sjekke priser ble valge vanskligre.

Hvem er egntlig best? Hvem ville du valgt?

Endret av mobilmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha ny mobil. valge står mellom se K850i og W910i.

Det er jo to litt forkjelige mobiler. Den enne er en kamratelefon mens den andre er en

musikkmobil.

Når jeg så W910i likte jeg den utrolig godt. Men når jeg bynte å sjekke priser blevalge vanskligre.

Hvem er egntlig best? Hvem ville du valgt?

Vist jeg skulle valgt en av de to der ville det blitt k850i..

Den har en mer en bra nok MP3 spiller og ett digg kamera!

Ville bare lest testene på Amobil her..

Der står det rimelig greit positive og negative sider.. Tror de testene vil gjøre valget litt lettere.. men jeg ville værtfall gått for k850i..

Selv om skjermen er større på w910.. og det er virkelig ett pluss spør du meg.. men får en bedre alt-i-ett pakke med og velge k850i..

Lenke til kommentar
Hvordan er musikkspilleren på K850i?

God musikkspiller

K850i byr heldigvis på mye mer underholdning enn et par spill. Vi har flere ganger tidligere skrytt av TrackID, som gjenkjenner sanger du for eksempel hører på en kafé, og henter ned navnet på låten fra internett. Denne funksjonen er på plass, til tross for at K850i ikke er en musikkmobil.

Musikkspilleren er for øvrig også god, og er både enkel å bruke og har mange innstillingsmuligheter. For eksempel finner du lydutjevner, muligheter for gjentakelse av sanger og svært gode sorteringsmuligheter. Telefonens bevegelsessensor gjør også at menyene i spilleren snur seg etter hvilken vei den holdes.

Lydkvaliteten under musikkavspilling er ikke like god som på fullblods musikkavspillere, men med mindre du er veldig kresen så kan du fint bruke telefonen som musikkspiller. Volumet kan også stilles høyt nok til at det svir i ørene. Det skal nevnes at vi ikke har prøvd musikkspilleren med andre øreplugger enn de som fulgte med telefonen.

K850i har også fått en innebygget FM-radio som fungerer bra. Også her kan du stille volumet høyere enn det som er behagelig, og lyden blir bra så lenge radiosignalene er sterke. Radioen har også RDS-støtte, som innebærer at den kan vise informasjon om hvilken radiostasjon du hører på, hvilket program som sendes og lignende.

Vi liker også at TrackID er integrert i radioen, slik at du når som helst kan hente ned sanginformasjon dersom det dukker opp en ukjent låt du liker.

Tok å kopierte dette i fra Amobil sin test om SE k850i..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...