Gå til innhold

Gears of War - En uke igjen. Video av UnrealED her!

Anbefalte innlegg

Jepps, da er det vel kun en uke til Gears of War kommer til PC :).

Jeg har det på 360, men pga UnrealED er jeg nesten nødt til å kjøpe PC versjonen og (dessuten er skytespill best med mus og tastatur). Flere her som skal ha det?

Se nylig sluppet video av UnrealED her (HD versjon). Gleder meg til å teste Kismet editoren!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gears of War pluss Unreal Tournament 3 gleder jeg meg noe kolossalt til, mye mer enn alle andre spill denne høsten (og det sier jo litt med denne spillhøsten).

Og ikke bare pga spillene i seg selv men på grunn av UnrealEd - jeg holdt på kjempemye med UnrealEd til 1'ern og 2003. Utrolig morro når man blir litt flink og får tilbakemeldinger på steder som www.planetunreal.com og good old NaliCity osv :yes: (selv om de nyeste jeg lagde aldri ble ferdig, bare de helt første noob mapsene som ligger ute nå :p )

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar

Jeg har det på 360, men pga UnrealED er jeg nesten nødt til å kjøpe PC versjonen og (dessuten er skytespill best med mus og tastatur). Flere her som skal ha det?

Se nylig sluppet video av UnrealED her (HD versjon). Gleder meg til å teste Kismet editoren!

1 uke igjen?? Bestilte fra komplett i går til pc, de hadde mange på lager. Ble også sendt i går, så er jeg heldig får jeg spillet i posten i dag. Spilte det også på xbox 360. Må bare ha mer......:-)

Lenke til kommentar

Skal ha det på pc selv om jeg har spilt 360 versionen opp og ned, klan spilling osv.

Men må ha UnrealED og de ekstra kapitlene i Sp gleder jeg meg til...

Og nye achievments da, hehe.

Men jeg tror jeg holder meg til 360 kontrolleren når det gjelder GoW.

Mitt eks ble sendt fra komplett.no idag også.

Endret av thehazen
Lenke til kommentar

Det er gøøøøøy! :D Er folk heldige får dere tak i det på SpaceWorld før fredag. Det jeg gjorde etter at jeg hørte om noen andre som gjorde det samme.

Lenke til kommentar
Kommer ikke spillet i USA i dag? i følge gamespot..

Dunno. Vet bare at jeg har boksen her, og spillet installert på min maskin, og at om dere er like heldige som meg får dere tak i det på SpaceWorld. Levrandørene har det alt, og SW har tydligvis fått tidlig shipment, og er flinke nok til å selge det før release. Kan sikkert ta et par screenshots om folk vil titte ^^

Har ikke prøvd UnrealED ennå. Lekte litt i Hammer før, men det var det. Liker Kismet!

Lenke til kommentar
Kommer ikke spillet i USA i dag? i følge gamespot..

Dunno. Vet bare at jeg har boksen her, og spillet installert på min maskin, og at om dere er like heldige som meg får dere tak i det på SpaceWorld. Levrandørene har det alt, og SW har tydligvis fått tidlig shipment, og er flinke nok til å selge det før release. Kan sikkert ta et par screenshots om folk vil titte ^^

Har ikke prøvd UnrealED ennå. Lekte litt i Hammer før, men det var det. Liker Kismet!

Ta gjerne et par screen ja :)

Lenke til kommentar
Ta gjerne et par screen ja :)

Liker godt hvordan LIVE er inkorperert:

wargameg4wlive200711062bt7.th.jpg

EDIT1

Mmm, hadde jeg ikke trodd jeg skulle se da jeg kjøpte det til 360 for hvor lenge siden! Ikke noe spes. men digg at det er gjort skikkelig.

wargameg4wlive200711062tv6.th.jpg

EDIT2

*mmmm*

whoopigb2.th.jpg

EDIT3

Og en til ..

konsekventpenthq4.th.jpg

EDIT4

På siden kan jeg si at jeg kjører alt på maks. Det river litt mer enn UT3-demoen (som makser vsyncen så jeg vet ikke helt). Får av og til framedrops ved lading av brett o.l., og antar det kan henge sammen med minne, men ligger somregel på spillbar framerate med 8800GT, AMD6000+ og 2GB RAM i XP.

Endret av norman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...