Hellemyr Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Wow, 220 poster og moderator. Du har nok glemt sekken din under sengen til en i forumstyret... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Wow, 220 poster og moderator. Du har nok glemt sekken din under sengen til en i forumstyret... Hva har det å si? En moderator skal holde styr på forumet, ikke være den mest aktive posteren Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 hadde dette vært en vanlig bruker så vedder jeg på at denne tråden hadde blitt stengt ganske fort.. usaklig tulletråd i mine øyne ihvertfall... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg vil nok sette pengene mine på at den blir stengt uansett, om en stund. Merkelig tråd dette ja, men i og med at han er moderator og medlem siden 2007, så tror jeg det er rett når det blir sagt at sekken ligger under sengen til en i forumstyret. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ta det med ro nå, før dere gjør dere opp noen mening. Vi får nok svar snart... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Her lukter det konspirasjonsteori fra 1940. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Det har vært flere moderatorer inne på tråden og ikke EN har reagert... merkelig syns du ikke? skal moderatorene få gjøre som de vil og poste sånne ubrukelige tråder som dette? Lurer på om jeg skal opprette en tråd snart "Olabuksa mi er hvor? trenger den imorgen" så skal vi se hvor lenge den lever før noen slenger en hengelås på den.. Endret 1. november 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du la den sikkert sammen med fornuften din. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Sekken er en illusjon... Det finnes ingen sekk. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Gjør det du melisma, jeg skal gjerne poste noe idiotisk i tråden din slik at den blir bumpet Dette blir en kamp mot moderatorenes maktmissbruk. Ja til likestilling mellom admins og forumhorer! Endret 1. november 2007 av QBab Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) "Oh noes! They be stealin mah bag!" Endret 1. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Wow, 220 poster og moderator. Du har nok glemt sekken din under sengen til en i forumstyret... Hva har det å si? En moderator skal holde styr på forumet, ikke være den mest aktive posteren Vet du om noen andre brukermoderatorer som har 200 posts? Edit: Og der var det igang, hvor mange minutter tar det før min idiot tråd blir stengt? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=855797 Endret 1. november 2007 av QBab Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) kanskje bare kanskje moderatorene tester ut hva som skjer viss en såkalt "moderator" legger ut en tulletråd. For å så og lage regler mot dette Endret 1. november 2007 av General_Skurf Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Å være brukermod krever 500+ poster. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 kanskje bare kanskje moderatorene tester ut hva som skjer viss en såkalt "moderator" legger ut en tulletråd. For å så og lage regler mot dette Hvis en moderator lager en useriøs tråd så tolker jeg det på den måten at det er godtatt av moderator-teamet at vi er useriøse i den tråden. Det er det de gir uttrykk for etter min mening. Så hvis det skulle komme noen reaksjoner pga. det så kommer jeg til å bruke min rett til å klage. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 kanskje bare kanskje moderatorene tester ut hva som skjer viss en såkalt "moderator" legger ut en tulletråd. For å så og lage regler mot dette Hvis en moderator lager en useriøs tråd så tolker jeg det på den måten at det er godtatt av moderator-teamet at vi er useriøse i den tråden. Det er det de gir uttrykk for etter min mening. Så hvis det skulle komme noen reaksjoner pga. det så kommer jeg til å bruke min rett til å klage. nnja det var litt ironi i min setning da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ironi funker ikke på nettet Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Og der var trådene våre stengt, men ikke denne. Jeg fikk ikke en melding om hvorfor min ble stengt engang. *Leiseg* Edit: Det tok 4 minutter, mens denne har vert i live i et halvt døgn. Snakker vi forskjell behandling? Endret 1. november 2007 av QBab Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Bla bla bla. Rapporteringsknappen er en fin ting. Trådstarter er en av hovedarrangørene av The Experience, og jeg går ut i fra at han sender meg en PM om jeg tråkker han på tærne ved å stenge denne. Uansett så stenges den før dere er totalt ute av kontroll og har spammet ned hele OT-Baren. Hvis dere vil diskutere dette videre kan dere ta det under tilbakemelding, eller klage til hverandre på msn. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Må bare få sagt, nei, ikke jeg som skrev innlegget.. Ja, noen hadde det gøy med kontoen min.. Ja, jeg skal drepe vedkommende.. Så, beklager denne tråden så meget! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg