Gå til innhold

to forskjellige minne brikker

FpsStu

Anbefalte innlegg

Har en corsair 3200 512mb cl 2,5 fra før, men BF1942 lagger hvis jeg kjører kazaa og andre programmer i bakgrunnen. Tid for mer minne tenker denne fattige eleven med gjeld til lånekassen....

Jeg kjører alt på 333mhz men overklokker for tiden minna til 400. Jeg tenkte å kjøpe meg en Corsair 3200 512mb cl2, men siden prisen på den er 1700kr, så har jeg sett litt på TwinMOS sin 3200 512mb cl2.5 brikker til 1000kr... Burde jeg egentlig kjøpe corsair'en eller twinMOS'en? Hørte at jeg helst burde kjøpe så like brikker som mulig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en corsair 3200 512mb cl 2,5 fra før, men BF1942 lagger hvis jeg kjører kazaa og andre programmer i bakgrunnen. Tid for mer minne tenker denne fattige eleven med gjeld til lånekassen....

Du vil ikke få mindre hakking i spillet om du setter i 4GIB med ram i pc'en din. Det har med cpu'en din å gjøre, du bruker alltid cpu'en 100% når du spiller. Så mitt svar er, enten spilling eller P2P programmet.

Jeg kjører alt på 333mhz men overklokker for tiden minna til 400. Jeg tenkte å kjøpe meg en Corsair 3200 512mb cl2, men siden prisen på den er 1700kr, så har jeg sett litt på TwinMOS sin 3200 512mb cl2.5 brikker til 1000kr... Burde jeg egentlig kjøpe corsair'en eller twinMOS'en? Hørte at jeg helst burde kjøpe så like brikker som mulig...

Er ikke å annbefale å bruke to forskjellige minne typer, ville enten bruke 2x512 corsair eller 2x512 twinmos?

Lenke til kommentar

Du vil ikke få mindre hakking i spillet om du setter i 4GIB med ram i pc'en din. Det har med cpu'en din å gjøre, du bruker alltid cpu'en 100% når du spiller. Så mitt svar er, enten spilling eller P2P programmet.

Av og til ønsker jeg at jeg la ut ekstra 7000kr og kjøpte mPGA system :roll:

Lenke til kommentar

tro neppe det er minne som gjør at det lagger da..

greide å kjøre spillet fint med 256 pc2100.. men ingen programmer i bakrunnen da. Nå har jeg ny ram da, men har ikke fått prøvd spillet etter oppgradering. :roll:

kansje det er skjermkortet.. :shrug:

det er en god del grafikk der... store brett. så kansje rammen da...

kjøp corsair hvis du har råd.. for det er vel best med like minnebrikker(har jeg hørt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...