RunarL Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Eg og någen kompisar ska spele Ingenting - Liden på skolegranprix og lurte på om det var noen som vett kossen grepene i begynnelsen av sangen e? Intro, solo greiå... Finne kje någe på nette, finne bare akkordane t sjølve sangen.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 c am g [vers] am c g [ref] skal se om jeg finner ut av noe solo Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 skal se om jeg finner ut av noe solo Konge det.... Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Se her Det er bare grepene til selve sangen. Det har jeg allerede funnet. Det er selve introen til sangen jeg lurer på. Det som er før de begynner å synge med andre ord.... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Se på linken over til liden, hvor det står intro til liden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå