s13 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Skal forsøke og sette opp et wlan mot en på andre siden av byggefeltet, som bildet viser 600m med et tre imellom. Er mest usikker på hvor mye det ene tre'et har å si her, er ønskelig med en netto hastighet på 20mb+ Sjekk ut mine mad skillz på ps, og se om det er noe som kunne vært gjort bedre:) Linja skal brukes til streaming av film/musikk, og at naboen skal ha tilgang til høyere hastighet mot nett når det trengs. Lenke til kommentar
boblejakke Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Skal forsøke og sette opp et wlan mot en på andre siden av byggefeltet, som bildet viser 600m med et tre imellom.Er mest usikker på hvor mye det ene tre'et har å si her, er ønskelig med en netto hastighet på 20mb+ Sjekk ut mine mad skillz på ps, og se om det er noe som kunne vært gjort bedre:) Linja skal brukes til streaming av film/musikk, og at naboen skal ha tilgang til høyere hastighet mot nett når det trengs. si det Du bør nok sjekke med wlan supply eller wlan factory tror jeg. Lenke til kommentar
s13 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Har bestemt meg for å prøve uansett, verste som kan skje er at man må selge utstyret og tape litt penger. Eneste tror jeg skal gå for to Buffalo med DD-WRT istedet for Dlink'ene, kan være en stor fordel å kunne øke sendeeffekten litt. Lenke til kommentar
boblejakke Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Har bestemt meg for å prøve uansett, verste som kan skje er at man må selge utstyret og tape litt penger.Eneste tror jeg skal gå for to Buffalo med DD-WRT istedet for Dlink'ene, kan være en stor fordel å kunne øke sendeeffekten litt. Buffalo m/dd-wrt...tenkte du på noe slikt http://wlanfactory.com/index.php?main_page...products_id=389 Endret 3. november 2007 av boblejakke Lenke til kommentar
s13 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Den typen der ja, men andre antenner selvsagt. Lenke til kommentar
boblejakke Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Den typen der ja, men andre antenner selvsagt. Skulle gå greit det har 3.1 kittet selv og kjører det på 4Km Lenke til kommentar
s13 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Da satser jeg på det, har ikke hørt noe negativt om de buffalo'ene. Gir tilbakemelding når ting er testet, burde skje innen et par uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå