Ullsokk Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Fikk to kalde katoder fra microplex for en time siden.. Innstallerte alt og det virker fint.. Hadde "dance to music" funskjonen til litt musikk.. etter 10 min ble jeg litt pling i knollen og skrudde den på "on".. 20min seinere skulle jeg vise det til en kamerat og så virket "dance to music" ikke.. Skjønner ikke hva som kan være feil, for alle andre funskjoner på Sound Controllen virker! Takknemmelig for alle svar Vennlig hilsen Draco ( Ullsokk på hw.no @ undernet ) Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Har prøvd alt, men får det ikke til å virke.. det er en smule plagsomt siden jeg fikk den idag.. Noen som har et forslag eller to? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ehh, den har vel gått sund da? Send tilbake Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg fikk den idag og brukte den i 20min til sammen.. noe må jo være galt.. Skal den bli ødelagt etter 20min? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Er du sikker på at du ikke bare har skrudd ned microfonen veldig mye? Prøv å skru den laaaaangt opp. [den lille runde knotten til høyre hvis du ikke skjønte det] Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Hehe, nei så dum er jeg ikke Men det virker altså ikke fordet.. Flashinga virker og alt annet virker, men ikke sound ctrl.. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Jaja, da tar jeg og sender den inn.. får samtidig sendt inn noe annet jeg har så da blir det en katode til eller to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå