kimare Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Med Konica-Minolta Dynax 5D og 35mm f/2.0 klarte jeg blant annet å få disse resultatene: 17. oktober 24. oktober 29. oktober Resten av mine Oktoberfest bilder finner dere her. Endret 8. november 2007 av kimare Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 et par innlegg uten bilde er fjernet. les førsteposten. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Konica Minolta Maxxum 7D og Sigma 14mm 2.8 EX 2. Oktober 4. Oktober 27. Oktober Beklager sent svar og mildt avvikende billedstørrelse, men har vært syk siden torsdag, så tenkte det var på tide å legge seg til i tråden nå.. Har lært en god del både om kameraet, brennvidden og selve objektivet, men gleder meg som en unge til å få leke med noen av de andre objektivene igjen. Selv en kort tele fremstår som en drøm Takk til Kimare og akam! Endret 5. november 2007 av Kjetil-H Lenke til kommentar
teskarpen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Hei, her er mine tre utvalgte. Jeg har brukt Minolta 5D med en Tamron SP 90mm f2.5 (jepp, ikke f2.8, men en eldre modell). Flere bilder i tråden min: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=839774&hl= Endret 8. november 2007 av teskarpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå