AvIOn Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei trenger ett program som jeg kan sjekke tempen på quadden min. Det mest nøyaktige helst Og hva burde vanlig temperatur uklokka være på quadden? Bruker kun boxed-kjølern nå... :S Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Coretemp .95 Prime nye finner alle kjerner. Blend tester mye minne lite cpu. Small fft`s tester cpu max(slå på round off checking) Temp kommer litt ann på om du ha G0 eller B3. Runt 45c-50c tenker jeg. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Du kan også bruke everest. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Coretemp .95Prime nye finner alle kjerner. Blend tester mye minne lite cpu. Small fft`s tester cpu max(slå på round off checking) Temp kommer litt ann på om du ha G0 eller B3. Runt 45c-50c tenker jeg. SL9UM mente jeg det stod på cpu'en. Jeg ligger på 48-50 grader idle, og bare noen få grader mere på load under prime... Noe rart på gang her. Blir litt klokking i kveld etter jobb og middag. Så får vi se hvor langt det går =) Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har hørt snakk om everest før her på forumet.. Tor det fikk god omtale da blant brukere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå