^fmj Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Harddisken feiler på dette punktet. ID: 1 Value: 1 Threshold: 51 Worst: 1 Warranty: 1 1 er jo worst case scenario og hvis jeg forstår den listen der rett så har jeg rett på garanti. Bad sectors: 57 Master file table ble plutselig ødelagt, dette løste seg med en formatering. Hver gang jeg booter får jeg beskjed om at jeg må ta back-up av data og at "failure is imminent". Endret 31. oktober 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 SMART error eller flere sektor feil er uansett rett til ny disk på garantien ja. spesielt om det blir flere og flere, som det virker som i dette tilfelle. en disk har alltid reserve-sektorer, men dette redder fremdeles ikke data som er lagret i de defekte, så er det flere defekte, krev ny disk. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Flere HD-produsenter har egne test/diagnose programmer. Kjør denne hvis din produsent har dette, så vil du mest sannsynlig få en kode som tilsvarer at den er defekt. Sparer både retur-prosessen og butikken for noe arbeid. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Den er over garanti, men jeg tenkte bare at siden det tydeligvis er så alvorlig at man får det på garanti, så er det like før disken kræsjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå