ticsyboy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hei! jeg prøver og finne min egen side i google, men finner den ikke:( jeg er sevfølgelig den eneste siden som har det navnet. men jeg skjønner det ikke:. har til og med prøvd og søke på inlegg på min side, ingenting. MVH: Nicolas Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ta en titt her Nicolas: http://www.google.com/addurl/ . Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det er script som kan gjøre at man blokkerer siden sin fra søkemotorer. Men uansett så sender google ut en bot på nettet som sjekker opp innhold på ulike nettsider. Dvs at nettsiden din ikke oppdateres daglig av denne booten. Kan ta dager, uker.. Spør google. De har et system for det. Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Det er script som kan gjøre at man blokkerer siden sin fra søkemotorer. Men uansett så sender google ut en bot på nettet som sjekker opp innhold på ulike nettsider. Dvs at nettsiden din ikke oppdateres daglig av denne booten. Kan ta dager, uker.. Spør google. De har et system for det. jeg har goooood tid;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå