Torjus Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei, jeg kjøpte for over et år siden et Sony Ericsson HBH-DS970 bluetooth headsett hos movida.no. Sendte de en mail om jeg kunne sende den inn på garantien, men så sa de at garantien på sony ericsson tilbehør kun var i ét år. Så nå sitter jeg her med et defekt headsett som har en verdi på 1000kr. Hva skal jeg gjøre? Det som er galt er at venstre øreplugg spiller kun 1/5 del så høyt som den andre. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er nok dessverre sånn at det bare er 1 års garanti ja Du kan fortsatt reklamere på det, men vet ikke om det vil hjelpe deg noe siden det sikkert er typisk slitasjeskade. Er dog verdt et forsøk sikkert. Lenke til kommentar
howerang Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ta deg en telefon og forhør deg med supporten til Sony Ericsson på tlf 81500840 Kansje det kan hjelpe deg Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Du kan prøve å levere inn til reklamasjon der du kjøpte produktet, eller reparere selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå