Gå til innhold

Noen som har litt peil på Logtiech-mus ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tren litt muslker vet du :p

ellers får du jo trening av og fingre med musa :)

ups, kom litt feil ut det der:P

Det er ikke noe krav om å svare i alle tråder her på forumet, hvis man ikke har noe fornuftig å si.

nei nei:)

men det fungerer som en løsning ikke sant? :)

og når man sitter Inne snød i Skien ekke alt så morro:)

men i alle tilfeller så *tror* jeg det er et lodd der ja..

Lenke til kommentar

Vel eg ser ingen skruer på musen så kordan den åpnes vet eg ikke. Har hørt at det skal være noen lodd der ja. Ville ikke åpnet musen med makt da den kan bli ødlagt. Bortsett fra vekten er du fornøyd med den? du kan jo alltid bytte den mot MX300 som er lettere. Selv er eg dritt fornøyd med MX500!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Fiksa det nettop. Musa ble mye lettere, og etter min mening bedre. En liten hake var at det datt ut en fjær som jeg ikke aner hva skal brukes til. Musa fungerer like bra, så jeg ga skitt. Noen som vet hva denne fjæra hører hjemme?

Tror nok det kan være en ekstra fjær til en av knappene for å få den til å sprette opp. Det sitter i tillegg en fjær i selve mikroswitch'en, så det er ikke noen umiddelbar fare..

Ofte kan det være en ide å fjerne disse ekstra fjærene hvis du synes knappen er litt tung å trykke inn. Faren er at knappen kan bli litt overfølsom.

Lenke til kommentar
Bare husk at garantien ikke gjelder hvis du demonterer musa da. Tenk på det. Hvis du er skikkelig uheldig kan det hende den ikke funker så bra etterpå vettu.  :-?

Men tenk så lite gøy man kan ha det i verden om kan ikke kan skru ting fra hverandre fordi man er for opptatt av garantien.

En mus koster jo ikke allverden, så jeg har ingen betenkeligheter med å skru den fra hverandre, jeg vet jeg greier å sette den sammen igjen... En Rolex derimot...

Lenke til kommentar
Bare husk at garantien ikke gjelder hvis du demonterer musa da. Tenk på det. Hvis du er skikkelig uheldig kan det hende den ikke funker så bra etterpå vettu.  :-?

Men tenk så lite gøy man kan ha det i verden om kan ikke kan skru ting fra hverandre fordi man er for opptatt av garantien.

En mus koster jo ikke allverden, så jeg har ingen betenkeligheter med å skru den fra hverandre, jeg vet jeg greier å sette den sammen igjen... En Rolex derimot...

Joda, sant nok det. Det var slik jeg oppgraderte 286'ern min tilbake i de gode gamle dager. 8) Mulig jeg er bare gjerrig, men var det ikke her snakk om en relativt ny og dyr (400-500 kr) mus? Og derimot er det ikke snakk om hva du greier å sette sammen, men hva fyren som startet tråden greier å sette sammen. :wink:

Lenke til kommentar
Bare husk at garantien ikke gjelder hvis du demonterer musa da. Tenk på det. Hvis du er skikkelig uheldig kan det hende den ikke funker så bra etterpå vettu. :-?

Joda, sant nok det. Det var slik jeg oppgraderte 286'ern min tilbake i de gode gamle dager. 8) Mulig jeg er bare gjerrig, men var det ikke her snakk om en relativt ny og dyr (400-500 kr) mus? Og derimot er det ikke snakk om hva du greier å sette sammen, men hva fyren som startet tråden greier å sette sammen. :wink:

En mus inneholder ikke så fryktelig mange deler som sier "spjong", og sprer seg over hele rommet. Er man litt forsiktig, og bruker sunn fornuft, så skulle det ikke by på noen større problemer. Men eier man ikke teknisk empati (brødrister'n bryter sammen bare man går inn på kjøkkenet..), så bør man nok revurdere det.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...