Sevenord Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 som temaet sier, går det ann? Jeg er litt redd for å prøve --> svi av hele skitn :-? Noen som vet? Luftgjennomstrømmingen i kabinettet er sikkert over normalen, og jeg tenker ikke klokke det...Viften bråker som et uvær.... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 hvorfor ikke, det går vel an å kjøre den uten vifte også vel? type zalman (den største) Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 tror du det? Blir ikke disse kortene ganske hotte etterhvert? Blåser den vifta i det hele tatt på 7v da? Kanskje den ikke snurrer og skjermkortet brenn opp iløpet av 5sec :-? jaja... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 1 ting til; Jeg har en "slot-hq" vifte under skjermkortet som blåser ut den varme luften. Noen sier at den kan "motarbeide GPU viften". Stemmer det? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 har du pci slot vifte rett under gpu? da kan du vel kjøre med bare ribbe du da regner jeg med mitt hittil varmeste agp-kort var kyro 2, der moddet jeg vifta til 7V, fungerte utmerket har nå radeon 8500 med kun kjøleribbe (nokså liten, lav chipsettribbe, men endel større areal (lengde x bredde) ingen pcislot vifte Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 http://www.mamut.com/controls/shop/shops/1...=3dfxcool&gid=6 se på ZM80A-HP, der står geforce 4ti, er ditt kort kompatibelt skal det vel ikke være noe i veien for å kjøre vifteløst, men siden du bruker pcislot vifte trenger du vel ikke strengt tatt et slikt monster av en kjøleribbe Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 har du pci slot vifte rett under gpu?da kan du vel kjøre med bare ribbe du da regner jeg med jeps, rett under GPU... Skal teste ut med viften på 7v når jeg kommer hjem, såfremt ingen fraråder meg det :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå