Ntenz Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 som topic sier, noen som har erfaring med denne psuen, evt som vet om noen tester av den? Trenger no som kan levere endel power og da ser denne fin ut, har også titta litt på thermaltake sin 850watter. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) som topic sier, noen som har erfaring med denne psuen, evt som vet om noen tester av den?Trenger no som kan levere endel power og da ser denne fin ut, har også titta litt på thermaltake sin 850watter. Jeg vet ikke så mye om Chieftec sin 1200W PSU, men har lest mange tester av Thermaltake sine 750, 850 og 1200W PSU'er. Disse har det blitt skrytt mye av, de leverer hva de sier, så jeg tror nok det er verdt å satse på, selv har jeg en 1200W Thermaltake, og er meget fornøyd med den. Den bråker ikke så mye som det er blitt nevnt i diverse tester, men så har jeg heller ikke belastet den fult ut heller, da det neppe kommer til å skje. Endret 31. oktober 2007 av ICS-FD Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Når jeg ser på specs til Chieftecs 1000 og 1200 watts PSU, så virker det som det er samme strømforsyning (specs utenom max belastning totalt, er likt), det virker litt suspekt, men skal ikke si noe sikkert selvfølgelig. Hva er oppsettet du skal kjøre dette på da? Edit: Ser på Chieftecs sider at de har korrigert specs i senere tid, det var nok snakk om en trykkfeil. Endret 11. november 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Ntenz Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) En p4 3GHz, 2gig minne, gf6600 skjermkort og MANGE disker, så er derfor jeg trenger mye strøm. kjørte en fortron source epsilon 700w + en q-tec "550w" før, men fs'n daua, så i stedet for å kjøpe en lik en til 11-1200kr så tenkte jeg se om jeg fikk noe som yter mer til ca samme pris, så kan jeg kanskje hive ut q-tecen også. chieftec 1200w koster 1400kr. Endret 1. november 2007 av Ntenz Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Litt gammel tråd, men er iver etter denne selv da jeg idag sitter med en Silverstone Zeus 750W v2 med permanente kabler på som jeg ikke helt liker .... Lurer på åssen de modulære kablene bak på den er satt opp og åssen den er på rippel og sånt .... Finner verken tester eller bilder ..... Man går jo klart får 1200W versjonen når man får tak i den billigere enn 1000W versjonen med tanke på at stretto aldri kommer til å få den inn på lager Endret 11. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå