Goliath Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg ønsker å erstatte min Linksys trådløse ruter og NGT modemet med ett trådløs produkt. Hvilken, bortsett fra NGT sin egen ruter, kan jeg bruke for dette formålet? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Du kan f.eks bruke denne . Ellers finnes det andre merker med jeg kjører DSL-380T i bridge og denne fungerer helt fint sammen med NGT så jeg skjønner ikke hvorfor denne ikke skal gjøre jobben . Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Eller litt om og men har jeg flashet min Linksys til DD-WRT for å se om ikke jeg kan benytte den som ren accesspoint og la SpeedTouchen til NGT ta hånd om DCHP, brannmur osv. Hvis du vet hvordan jeg kan gjøre dette, vennligst skriv i denne tråden Takk for hjelpen Konge Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Eller litt om og men har jeg flashet min Linksys til DD-WRT for å se om ikke jeg kan benytte den som ren accesspoint og la SpeedTouchen til NGT ta hånd om DCHP, brannmur osv. Hvis du vet hvordan jeg kan gjøre dette, vennligst skriv i denne tråden Takk for hjelpen Konge Jeg ville prøvd å bridge den.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har fått løst det hele i den forrige tråden og alt er fryd og gammen. La viva flashing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå