Frederick_ Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Assins creed, det glemte jeg... det må man ha! Lenke til kommentar
neslonek Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 synes skate var kult de første 7-8 timene, så ble det bare kjedelig...du kommer deg så fort igjennom alt, etterhvert begynner du bare å bli irritert når du ikke får til alt med engang...det var det som var kult med det i starten, så dabber det bare ut Lenke til kommentar
Northland Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Liker du bilspill kan du jo ta en titt på Test Drive Unlimeted! Det har gitt meg mangen morsomme timer. Litt vanskelig å anbefale spill til 360 Kan jo ramse opp en hel haug du bare må få med deg. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 har spillt TDU på pc, og vet var nok Lenke til kommentar
Northland Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Det ante meg at du hadde det! Vis det da var kun bilspill du ville ha anbefalt, så sier jeg og forza 2! Endret 2. november 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det ante meg at du hadde det! Vis det da var kun bilspill du ville ha anbefalt, så sier jeg og forza 2! Forza 2 støttes! Har du en nettverkskabel til overs så kan du jo laste ned demoer på Xbox Live (Silver/Gold). Har selv lastet ned Tony Hawk, og konklusjonen er at det ikke kjøpes ^^ Men holder på å laste ned andre demoer nå, så finner sikkert et spill jeg liker.. Men skulle ønske Oblivion og Two Worlds hadde demoer tilgjengelig. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Så klart skal jeg ha live, men ser ut til å må ha Xboxen i stuen i første periode.. pga dritt tv på rommet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå