Kontorstol Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Det virket helt perfekt, bilde kommer senere Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvordan får jeg endret dette uten å unzippe filen? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Hvordan får jeg endret dette uten å unzippe filen? Dra ut en av filene og høyreklikk på den pg gjør slik at den blir åpnet med paint.net, da skal de filene i den zippede mappen også opne seg i paint.net når du dobbeltklikker på de Virket vertfall med meg Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Du må bare åpne den i et program som winISO, finner fila, legger fila et annet sted, åpner den i X redigeringsprogram, for så å legge den tilbake. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har dratt ut en av de nevnte filene og sett på den i paint.net, men den viser jo bare et bilde av grasset? Er jeg helt fjern nå, eller har jeg valgt feil fil? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ja, så fjerner du det første filteret slik at du ikke ser noe som helst på bildet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har dratt ut en av de nevnte filene og sett på den i paint.net, men den viser jo bare et bilde av grasset? Er jeg helt fjern nå, eller har jeg valgt feil fil? Visk ut bilde av gresset og save Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har fjernet gresset, men jeg må jo kopiere ut filen fra winrar for å komme inn på den. Skal jeg slette den originale og legge inn igjen den jeg har mekket på det? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har fjernet gresset, men jeg må jo kopiere ut filen fra winrar for å komme inn på den. Skal jeg slette den originale og legge inn igjen den jeg har mekket på det? Ja Forresten, du bør ta backup av filene du endrer på Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Nå følte jeg meg virkelig lite smart. Uansett. Jeg prøver nå, men sliter litt med å få tatt ut-endret-lagt tilbake, opplegget. edit: Når jeg prøver å slette ei fil inne i winrar, sletter den alt isteden for den ene jeg valgte. Hva gjør jeg? Endret 18. november 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Nå følte jeg meg virkelig lite smart. Uansett. Jeg prøver nå, men sliter litt med å få tatt ut-endret-lagt tilbake, opplegget. edit: Når jeg prøver å slette ei fil inne i winrar, sletter den alt isteden for den ene jeg valgte. Hva gjør jeg? Kan ikke du bare åpne den direkte fra winRAR da? Vertfall det jeg gjorde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå