_chris_ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hei. siden det er soppas stor fotball intrese her så er det sikkert mange som spiller fotball så tengte jeg vi kunne lage en topic der man poster 1 eller flere bilder av hvordan drakten til lage ditt ser ut.. (kommer med bilder av min drakt i morgen) mvh _chris_ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hei.siden det er soppas stor fotball intrese her så er det sikkert mange som spiller fotball så tengte jeg vi kunne lage en topic der man poster 1 eller flere bilder av hvordan drakten til lage ditt ser ut.. (kommer med bilder av min drakt i morgen) mvh _chris_ Gul og grønn. Kanskje jeg poster bilde her senere Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) sånn som daniel Braaten har på seg bare med glava reklame istedenfor skeid 24 Men jeg har nettopp bytta lag men jeg har ikke fått drakta mi men den vil se sånn ut: Endret 31. oktober 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Ganske fin, i grunn. Edit: Ikke meg på bildet, nei ... Endret 1. november 2007 av OML Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 http://fotbolti.net/fullStory.php?action=v...ry&id=54322 Den blåe drakta på bildet Lenke til kommentar
Paper Mario Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 En blå og hvit fra 1999 :!: Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) På den tida jeg spilte fotball var det denne. Det er ikke mitt lag som er på bildet. Endret 2. november 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
_chris_ Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) disse bruker jeg på trening.. brukte tufte gensern den dagen, den jeg pleier å bruke lå til vask.. tar bilde av selve drakta i morgen eller noe Endret 23. november 2007 av _chris_ Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeger keeper, og målvaktdrakta er gul og drittstygg, med nummer 12. Utedrakten er grønn og svart med reklame på brystet. Den har jeg brukt to ganger trur jeg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Gul og blå med sukker på Adidas drakt Clima Lite. Med reklame forran, og sparebank 1 reklame bak. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Rødt med hvit FTW! skiold Lenke til kommentar
olus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogalan...gallery-content ,draktene våre ser noe sånn ut .P.S ikke meg på bilde Lenke til kommentar
_chris_ Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Rødt med hvit FTW! skiold har du ikke bilde da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå