anueva Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei! jeg jobber nå hos adecco og har fått tilbud om fast stilling på oppdraget mitt, så hadde sjefen der snakket med en annen som jobber der som også har jobbet for adecco før, at han vil ansette meg, han hadde sagt at adecco tar 20.000kr for å slippe meg hvis han vil ansette meg, og med det vet jeg det blir usannsynelig at han ansetter meg, tingen her er at jeg får 120kr timen gjennom adecco og hvis han ansetter meg får jeg mer! og jeg sier jo ikke neitakk til det! Noen som vet om det med 20.000kr bare er tull? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Adecco vet det sikkert? Kan være lurt å prate med dem problemet gjelder Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Adecco taper jo en ansatt på det, det står vel på hvordan kontrakten lyder. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Adecco har sikkert avtale med bedriften, om dette beløpet. Men ingenting er i veien for at du avslutter oppdraget hos Adecco og sier opp med den oppsigelsestiden du har, vil jeg anta. Da er det bare å få en avtale med sjefen du vil få om at du er garantert jobb. Ellers så kan du jo fort slite litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå