Gå til innhold

Spørsmål om levering av varer fra Amentio...

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt varer fra Amentio og ser ut fra sporingen at disse har ankommet mitt lokale postkontor. Ordren har blitt splittet opp i to forskjellige forsendelser og er sendt som en såkalt Carryon Business Bulksplit. Mitt spørsmål er; betyr dette at pakken(e) vil leveres på døren, eller vil dette bli noe jeg selv må hente på posten? Fant ikke noe svar på dette hos Amentio heller, de skriver bare at de pleier å bruke dør til dør der det er mulig (sier meg f** all)...

Har noen andre her peiling? Må jeg hente selv eller eller er levering på døren inkludert? LItt kjipt å bestille hjem på døren om det uansett er inkludert og spesielt når jeg må bestille to ganger ettersom ordren er delt opp... Setter pris på svar/andres erfaringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bestilt varer fra Amentio og ser ut fra sporingen at disse har ankommet mitt lokale postkontor. Ordren har blitt splittet opp i to forskjellige forsendelser og er sendt som en såkalt Carryon Business Bulksplit. Mitt spørsmål er; betyr dette at pakken(e) vil leveres på døren, eller vil dette bli noe jeg selv må hente på posten? Fant ikke noe svar på dette hos Amentio heller, de skriver bare at de pleier å bruke dør til dør der det er mulig (sier meg f** all)...

Har noen andre her peiling? Må jeg hente selv eller eller er levering på døren inkludert? LItt kjipt å bestille hjem på døren om det uansett er inkludert og spesielt når jeg må bestille to ganger ettersom ordren er delt opp... Setter pris på svar/andres erfaringer.

Glem det, fant ut av det... Sendes som bedriftspakke og ble forsøkt levert på døren på dagtid...!? Elendig mtp at folk flest enten er på skole eller på jobb da. Jeg var seff på jobb og må nå enten hente selv eller legge ut for å få den levert, kanskje sutring fra min side, men fordømt unødvendig. SKal ikke mer til før jeg blir irritert

Lenke til kommentar
Sendes som bedriftspakke og ble forsøkt levert på døren på dagtid...!? Elendig mtp at folk flest enten er på skole eller på jobb da. Jeg var seff på jobb og må nå enten hente selv eller legge ut for å få den levert, kanskje sutring fra min side, men fordømt unødvendig. SKal ikke mer til før jeg blir irritert

Det er en grunn til at det heter bedriftspakke. Disse blir levert i "kontortid" og er rettet mot bedriftsmarkedet. Når jeg benytter meg av denne typen levering, oppgir jeg alltid arbeidsplassen (besøksadresse) som leveringsadresse.

Lenke til kommentar

Jeg sendte i vei en vanlig bestilling, Frakt: Posten Standard. Noen av pakkene kom fra Danmark (Carryon Business Bulksplit), en av disse kom på døra, litt forvirrende. Den andre pakka hadde Amentio ikke oppgitt noe sporingsnrummer på, måtte ringe de for å få det.

Amentio er litt sløve med å oppgi sporingsnummer når det er flere forsendelser, de burde i hvert fall greid å legge ut slik info. når pakkene kommer fra Norek/ Hattelco.

Lenke til kommentar
Jeg sendte i vei en vanlig bestilling, Frakt: Posten Standard. Noen av pakkene kom fra Danmark (Carryon Business Bulksplit), en av disse kom på døra, litt forvirrende. Den andre pakka hadde Amentio ikke oppgitt noe sporingsnrummer på, måtte ringe de for å få det.

Amentio er litt sløve med å oppgi sporingsnummer når det er flere forsendelser, de burde i hvert fall greid å legge ut slik info. når pakkene kommer fra Norek/ Hattelco.

Ja helt enig, samme som skjeddemed meg. Derfor jeg ikke visste hva som var planen deres, om den kom på døren eller ikke, noe den gjorde, men som sagt da i kontortid. Også lite aktuelt for meg å få pakken levert på jobb (snakker om 26 kg pluss) ikke noe jeg gidder å dra med meg fra jobb når jeg ikke har bil (bor sentralt i Oslo, bil er derfor unødvendig).

Uansett, poenget var at det er litt sløvt opplegg, kunne godt fått et valg om dette, hadde ikke gjort meg noe å legge ut noen tikronere ekstra for å få den på døren om kvelden, bare småirritert over liten/dårlig informasjon og valgmuligheter i bestillingsprosessen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...