bennybanan Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Skal ha meg et nytt bilstereo og lurer på om noen har gode forslag her. Ligge på alt fra 0kr-1500kr, skal være usb og helst minnekortleser, men ikke et must. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Pioneer og Alpine er hvertfall to merker du bør kikke på. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Ja, men var ute etter modell.... Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Pioneer 6900 ub tror jeg skal være med usb, minnekort tviler jeg på. Hvis du skal ha sånn med minnekort leser så må du nesten kjøpe et sånt jalla jalla merke. Jeg fant ihvertfall ingen med minnekort leser blant pioneer og alpine når jeg kjøpte meg cd spiller. Biltema har sånne med minnekort leser, det samme har bil-xtra eller hva de nå heter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Med denne http://www.biltema.no/products/product.asp...;iItemId=135089 har du råd til et sett skikkelige høytalere også :-) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Clarion har en som koster rundt 2000kr (billigste i serien) med usb-inngang... Endret 2. november 2007 av ManagHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå