ATWindsor Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Vifta på min asus ti4200 har begynt å skrape borti noe når den går, og lager en svært høylytt og irriterende lyd. Lyden kommer ca 2 av 3 ganger når jeg starter maskina, dvs, jeg skrur på, den bråker, skrur av og på, den bråker, skrur av og på og den bråker ikke lenger. Skurringa kommer aldri på når maskinen først har startet. Jeg tok av ribba, men fikk ikke løsnet viften fra ribben (jævlig små skruer veit du). Jeg har også sjekket om den kommer borti noen ledninger. Jeg lurte på om noen har en idè om hvordan man kan fikse dette? (hvis jeg får tak i en liten nok skrutrekker). Jeg er lite lysten på å levere inn kortet og sitte uten maskin for en slik bagatell. Går det evt å kjøpe nye ribbe til kortet, eller er dette dyrt (begrenset hvor mye penger jeg gidder å bruke på kortet). Jeg har midlertidig "løst" problemet med å ha på maskinen 24/7, men jeg håper det blir en kortsiktig løsning, så tips mottaes med stor takk. AtW Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Går det evt å kjøpe nye ribbe til kortet? Jeg har hatt denne, men vær oppmerksom på at den støyer litt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg har hatt denne, men vær oppmerksom på at den støyer litt. Hmm hvis jeg først skal invistere i en ny vifte/ribbe, virker det mer fristende å få tak i noen stille men jeg først er igang, jeg overklokker ikke, så ekstrem ytelse er ikke så viktig. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå