Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny PC fra Netshop, funker ikke..

Anbefalte innlegg

Utrolig irriterenes.. En helt fersk PC som jeg kom inn på windows med engang, men så begynte problemer.. Stod at jeg måtte aktivere windows, men koden var feil så jeg måtte stresse masse med å ringe et nummer, for så å taste inn et lang nummer, og få lest opp et nytt.

Da dette var gjort stod det at windows var aktivert, men jeg kom ikke inn på windows.. ble stående på velkommen-siden, hvor man kan trykke på de forskjellige brukerne. Når jeg trykte på meg for å komme inn, så stod det at jeg måtte aktivere windows, og så stod det at windows var aktivert.. altså en ond sirkel!

Startet da opp maskinen på nytt, med XP CD-en i. Tenkte å legge inn xp på nytt, eller reparere. Kommer da et stykke ut i installasjonen, men så "dør" mus og tastatur så jeg ike får gjort noen ting. Prøvd å bytte, men hjelper ikke!

Står også en melding om at jeg må sette inn en nVidia cd jeg ikke har.. men det er her jeg ikke får trykt på noe fordi alt er dødt!

Noen tips om hva det kan være? Drar i så fall til Netshop i morgen tidlig med maskinen så de får ordne det hvis det ikke fikses i kveld!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...