morlie Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Så gjennom nokon bilder å la merke til disse, fant ut at de var tatt med 50mm, men jeg kan ikke huske at det var SÅ uskarpt på F1.8! jeg husker at jeg tok bildene. Men jeg synes også at det ble en litt kul effekt som når man er beruset og ser litt tåkete. Kanskje det funker, kanskje ikke. opp til dere og bestemme. skal snart bestille noen bilder i plakat størrelse, Kunne dere tenkt dere å ha det i stua/rommet/whatsoever? og et til Lenke til kommentar
DHM Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Syns den blurry effekten kan passe til så mangt, men syns ikke det funket på disse blomsterbildene. Ser ikke planlagt ut, ser bare ikke gjennomført ut. Sorry Lenke til kommentar
Beges Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nei, jeg kunne dessverre ikke tenkt meg å ha noen av disse bildene i plakatformat på noen rom. Jeg synes den blur-effekten midt i blomstene ødelegger alt. Det er jo der de små detaljene ligger som er så viktig for slike bilder Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 hadde det gule i midten vært enda bedre i fokus og skarpt kunne det fungert.. men sånn som nå slenger jeg meg med de andre:o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå